2007-05-01

burn, motherfucker, burn

majbrasa i salaok. så igår var jag i sala på valborgsfirande hos en vän. den trolska bilden till höger beskriver en del av firandet. jag var dessvärre lite krasslig, så jag avstod helt från alkohol och körde bilen hem till estocolmo när det väl var dags för refrängen. självklart körde jag fel. eller så gjorde jag inte det. oavsett min avsiktlighet är det trevligt att åka genom västerås vid 1-tiden en tisdagsmorgon. eller kanske inte.

tog färjan över till söder idag för att hälsa på en vän som lyckats bryta foten på tre ställen. jag gjorde mitt bästa för att underlätta hans konvalescens genom att ha med mig ett exemplar av kollektivt självmord, fyra bakverk samt mitt glada snart-dör-jag-i-hjärtmuskelinflammation-humör. ljuvlig stund, dock. som vanligt, med min vän.

helgen blir nog för övrigt rolig. om jag hinner bli frisk.

0 kommentarer :