2007-08-16

a sudden movement and a broken limb

men orka skriva för i h*lvete.

jag är på jobbet. väntar på kommunikation.

allt händer runt omkring mig. order in the court, please.

portugal - fabulous. vi hade så roligt. det är otroligt vad mycket man kan hinna med under en vecka, med hyrbil och internet. keywords från resan: pink pages, portvin, obrigado, corsa, gasolina, cheese (uttalat på lidingövis), car accidents, espumante, lux, reflektioner, slott, koja, motorstopp, muskel-oscar, transpraia.

je suis tres happy att allt blev så osannolikt lyckat, trots minimal planering. var vore vi utan internet? och tack j för utmärkt ressällskap. "..kram!" ;)

strand, lissabon, portugal, världsdominans

3 kommentarer :

  1. Johan sa...

    Tack detsamma kompis!!

    Jag vill också ha min amerikanskflagga-strandbild... :-P

    Du glömde "kokt bröd"...

    Kram

  2. Matherial: sa...

    den ska du få, också!

    ja. jag glömde flera viktiga nyckelord, kom jag på igår och kokt bröd är ju två av dem, liksom sas business class, eric prydz, café duplo och decade.

  3. My Prerogative: Eddie sa...

    :)