2007-09-16

no more drama in my life

min brorsons dop gick bra. däremot hällde dopbarnets bästa kompis kokhett tevatten över sig och fick föras i ilfart med ambulans till falu lasarett. lyckligtvis fanns min faster carina på plats, hon är akutsköterska och fick ta tag i allting då ambulanspersonalens kunskaper visade sig vara otillräckliga. vad ångestframkallande för småbarnsföräldrarna på plats att inse att ambulanspersonalen på orten inte kan ge tillräcklig akutvård för bebisar.

anyways. man borde döpa sig på nytt. presentbordet dignade.

i morgon åker jag tillbaka till stockholm. 5.28 går tåget. fy fan. jag badade bastu nyss. ensam. det är roligare att bada bastu när man är två. nu satt jag mest och grubblade och lät blicken följa vattenpärlorna som rann nedför min kropp.

sömn. nu.

0 kommentarer :