2008-02-19

I'm going slightly mad

Kommunistiska partiets ordförande Anders Carlsson kommenterar Fidel Castros annalkande avgång här. Jo, han Castro har sannerligen ett stort verk att blicka tillbaka på och vara tillfreds med.

I morse var jag väldigt trött. Jag begravde huvudet mellan två kuddar och försökte sova bort tröttheten. Det gick inte så bra. Nu känner jag att min trötthet kommer att prägla hela min dag. Det enda glädjande är att Boliden-aktien sakta men säkert tycks återhämta sig, efter ett antal månaders total kräftgång. Problemet med för mycket tid är att man har möjlighet att följa alltför mycket av allt möjligt som sker under dagarna, vilket kan leda till att man oroar sig för alltför mycket.

Jag tror jag ska äta en sen lunch nu och fortsätta läsa två böcker.

0 kommentarer :