2008-01-24

The greycoats of the infantry, victims looking for sympathy

De spränger utanför mitt hus.

Jag får återkomma.

Så. Nu har jag varit i stan och ätit lunch och pratat affärsidéer och tagit en promenad hem genom Södermalm och tagit färjan över Hammarby sjö. Jag hade planer på att skicka iväg en till jobbansökan nu på sena eftermiddagen, men vid närmare eftertanke tror jag att jag ska ta en tupplur på soffan i stället. Det känns mer nödvändigt just för tillfället.

Heath Ledgers plötsliga död är tråkig. CNN och Larry King frossar i hans död och rapporterar lite väl mycket om incidenten, tycker jag allt. De har dock visat en del ur den kommande Batman-filmen och Ledger ser av klippen att döma ut att kunna ha gjort en minst sagt otäckt bra insats som den unge Jokern. Time will of course tell.

Heath Ledger - The Joker

0 kommentarer :